قیمت جدید روغن نباتی ۲۱ اردیبهشت امروز | قیمت جدید روغن جامد خوراکی

ثبت نام روغن دولتی

قیمت جدید روغن نباتی ۲۱ اردیبهشت امروز | قیمت جدید روغن جامد خوراکی و قیمت روغن نباتی امروز و قیمت روغن نباتی 5 کیلویی لادن امروز در ادامه مطلب.

ماجرای قیمت‌های جدید روغن و مرغ و لبنیات چیست. فهرست قیمت‌هایی از لبنیات، مرغ، تخم‌مرغ و روغن،  پخش شده است.افزایش قیمت روغن جامد و خوراکی و روغن مایع مرغ و تخم مرغ تا ۶۴ هزار و ۹۸ هزار تومان حکایت دارد. با این حال محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، می‌گوید که فعلا نامه‌ای به اصناف و اتحادیه‌ها ابلاغ نشده است.

شب گذشته احمد وحیدی، وزیر کشور، اعلام کرد که قیمت مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات افزایش می‌یابد. بلافاصله پس از این اظهارات وحیدی اقتصادآنلاین نامه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌داد قیمت هر کیلوگرم مرغ ۶۴ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۹۸ هزار تومان تعیین شده است.

این نامه به‌سرعت در رسانه‌ها وشبکه‌های اجتماعی دست به دست‌ شد تا با توجه به قیمت‌های موجود نگرانی جدیدی در جامعه شکل بگیرد. گرچه اقتصادآنلاین، به‌عنوان اولین منبع رسمی انتشار نامه، درنهایت ناچار به حذف این خبر و نامه شد، اما برخی روزنامه‌ها هم امروز جدول زیر را منتشر کردند تا شائبه پرواز قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن قوت بگیرد.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!