کالا برگ کی واریز میشه | کالابرگ الکترونیکی کی واریز میشود ۱۴۰۳

زمان دقیق واریز کالابرگ بحساب یارانه بگیران اعلام شد / این خانوارها مشمول کوپن الکترونیکی می شوند + رقم کالابرگ

 

کالابرگ آبان ماه واریز شد 

کد فعالسازی کالابرگ : *500*1463#

بعد از وارد کردن کد گزینه ۲ موجودی یارانه را بزنید ، حتما شماره موبایل و کد ملی به اسم سرپرست خانوده باشد.

 

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیازمند مدیریت درست و برنامه‌ریزی دقیق است

🔸ناصر چمنی (رئیس سابق کانون عالی انجمن صنفی کارگران):جای تاسف دارد که پس از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب، به دنبال این هستیم که کارت الکترونیکی کمک هزینه خوراک داشته باشیم؛ ولی حال که به این نقطه رسیده‌ایم، اجرای این طرح نیازمند ساماندهی و نظارت خوب و یک برنامه‌ریزی دقیق است.

🔸اگر این مهم مدیریت درستی نشود، نه تنها کمکی به جامعه کارگری و عموم مردم کشور نمی‌کند، بلکه موجب سوءاستفاده، رانت‌خواری و در نهایت افزایش تورم خواهد شد.

استقبال ۲.۱ میلیون خانوار از مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی

🔸عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد میزان استقبال مشمولان از مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی گفت:

🔸بعد از اضافه شدن دو دهک ششم و هفتم درآمدی به طرح کالابرگ الکترونیکی با یارانه مازاد، ظرف ۱۸ روز اجرای این طرح یعنی از ۲۲ مهر تاکنون حدود ۳.۲ میلیون تراکنش بانکی انجام شده است.

🔸برآورد می‌شود، حدود ۲.۱ میلیون خانوار از این مرحلهاستفاده کرده باشند که اگر بُعد خانوار ۳.۲ نفر در نظر بگیریم، حدود ۷ میلیون نفر از طرح کالابرگ الکترونیکی همراه با یارانه اضافه استفاده کرده‌اند.

🔸در آخرین مرحله آزمایشی دو دهک ششم و هفتم درآمدی اضافه شدند و بنابراین جمعیت مشمولان کالابرگ الکترونیکی همراه با یارانه تشویقی از ۴۱ میلیون نفر به ۶۱میلیون نفر افزایش یافت.

اشتراک در
اطلاع از

12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!