علی عباس رضازاده کشتی گیر آذربایجان کیه ؟ ایا ایرانی است ؟

download 4

در روز نخست مسابقات کشتی قهرمانی اروپا، آزادکاران جمهوری آذربایجان با شکوه به پایان رسیدند. این مسابقات بزرگ، جشنواره‌ای از استعداد و تلاش بی‌وقفه آزادکاران کشتی آزاد در وزن‌های مختلف بود. اما یک نام درخشان بیش از همه در این مسابقات جلوه کرد، نامی که به عنوان “ستاره کشتی ایران” نیز شناخته می‌شود.

آلی علی‌عباس رضازاده، آزادکار ممتاز ایران، با اجرای استثنایی در وزن ۵۷ کیلوگرم، مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد. او در مسیر به این قهرمانی، با غلبه بر سلیمان آتلی ترک، به عنوان یک قهرمان شجاع شناخته شد. این انتصار نشان از تلاش و پشتکار بی‌پایان او داشت و ایران را در سطح جهانی کشتی آزاد نمایان کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز، حاجی علی‌اُف، آزادکار دیگری از جمهوری آذربایجان، با شکست دادن رمضان رمضان‌اُف از بلغارستان به قهرمانی اروپا دست یافت. او این جایزه ارزشمند را به کشور خود آورد و به عنوان یکی از برترین آزادکاران جهان شناخته می‌شود.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا در شهر زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد و شاهد رقابت‌های داغ و جذاب در وزن‌های مختلف بودیم. این مسابقات به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشتی آزاد در تاریخ اروپا شناخته می‌شوند.

قهرمانی حاجی علی‌اُف در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز یک رکورد تاریخی بود. وی اولین کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان شد که چهار بار مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد. این انجاز به عبدالله‌اف و رفیق حسینوف اضافه شد و نشان داد که آذربایجان از کشورهای برجسته کشتی آزاد جهان است.

علی‌اُف، در خصوص هدف‌های المپیکی خود، اعلام کرد که هدف اصلی او تحقق طلای المپیک در وزن ۶۵ کیلوگرم است. او تاکید دارد که هرچند سن او افزایش یافته است، اما این برایش اهمیتی ندارد و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن مدال طلا در المپیک خواهد کرد. این انگیزه و پشتکار او نشان‌دهنده تصمیم جدی او برای رسیدن به قهرمانی المپیکی و نشان از عشق او به ورزش کشتی است.

وی همچنین اشاره کرد که وزن ۶۵ کیلوگرم یکی از سخت‌ترین وزن‌ها در المپیک کشتی آزاد است. در این وزن، تعداد زیادی از نام‌آورترین کشتی‌گیران جهان حضور دارند، اما علی‌اُف از آنان نمونه‌ای است. وی تمام آن‌ها را می‌شناسد و آماده است تا با تلاش و استعداد خود، به روی تشک المپیک بروید و طلا را به خانه آورد.

در پایان، علی‌اُف با انگیزه و هدف المپیکی‌اش ابراز کرد که سن وی تأثیری بر انگیزه و تصمیم او برای رسیدن به قهرمانی المپیک ندارد. او معتقد است که تنها چیزی که مهم

است، تلاش بی‌وقفه و ایمان به خود و توانایی‌هایش است. علی‌اُف به دنبال به دست آوردن مدال طلای المپیک و جلب افتخار بزرگی برای جمهوری آذربایجان و ورزش کشتی آزاد جهانی است.

در نهایت، باید منتظر بود و دید که آیا علی‌اُف می‌تواند در المپیک به اهدافش دست پیدا کند و نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین آزادکاران تاریخ کشتی ثبت کند. اما چیزی که مشخص است، او با تلاش و عشق به کشتی، تمام توانایی‌های خود را برای این اهداف به کار خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!