ایا معین به ایران امده است | فیلم لحظه ورود معین به ایران

photo 2024 01 14 12 19 37

چندی است که در گوشه و کنار اخبار روزانه خبری در فضای مجازی دست به دست می شود و زمزمه هایی از بازگشت خواننده قدیمی ایرانی الاصل نصرالله معین شنیده می شود که زمینه این اخبار صحبت های وزیر محترم ارشاد بود که در سخنان خود گفته بود این افراد و همه وطن دوستان می توانند به خاک خود برگردند و مانعی وجود ندارد و حتی می توانند مانند سایر خوانندگانی که در حال حاضر در ایران فعالیت دارند روند قانونی را طی کرده ، مجوز دریافت نموده و به راحتی در هرکجا کنسرت خود را برای هموطنان خود برگزار نمایند .

این خبر با واکنش های کاربران در فضای مجازی مواجه شد . عده ای از ورود معین به ایران گفتند و لحظه بعد از ورود وی به ایران و شرایطی که می تواند در انتظار وی باشد سخن ها به میان آمد .

تا این لحظه این خواننده پا به سن گذاشته هیچگونه واکنش رسمی نسبت به این اخبار نداشته است و مشخص نیست سودای آمدن خوانندگان قدیمی ایرانی چگونه بر سر زبان ها افتاده است .

هر کسی در  هر کجای دنیا که باشد و از خاک خود جدا باشد و دلش بخواهد به وطن خود بازگردد هیچ کسی نمی تواند مانع ورود این شخص به سرزمین مادری و اجدادی وی شود ولی هرکجا قوانین خود را دارد و با توجه به سابقه وی دولت است که می تواند تصمیم بگیرد طبق قانون با وی برخورد شود .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!