ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۳

تعطیل

 

تمامی مدارس اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها، از تصمیم کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، مبنی بر آموزش غیر حضوری در اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد.

✈️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: باتوجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

🔻مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

 

هم اکنون (سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۴۸ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری/ مدارس و دانشگاه ها تعطیل نیست

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن اشاره به تشکیل کارگروه هماهنگی اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها فردا و پس فردا (بیست و یکم و بیست و دوم آذرماه) به علت سکون و پایداری جو، اَبرناکی و وارونگی دما شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

🔹شیشه فروش اظهار کرد: ورزش همگانی و مدارس در محیط های باز توصیه نمی‌شود همچنین صبحگاه مدارس در فضای بسته برگزار و اردوهای دانش‌آموزی نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش، با اشاره به شرایط آلودگی هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، اعلام کرد که افزایش غلظت آلاینده‌ها در این دو روز به دلیل سکون، پایداری جو، ابرناکی و تغییرات دما پیش‌بینی شده است.

او همچنین بیان کرد که در این شرایط، توصیه می‌شود که ورزش‌های همگانی و فعالیت‌های بیرونی در مدارس به تعلیق درآید. صبحگاه مدارس در فضای داخلی برگزار نشده و اردوهای دانش‌آموزی نیز به زمان دیگری موکول می‌شود. این تصمیمات از سوی مسئولان به منظور حفظ سلامتی و رعایت نکات بهداشتی در شرایط آلودگی هوایی اتخاذ شده است.

اشتراک در
اطلاع از

9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!