ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳

photo 2023 12 18 08 34 34

 

🔴 مدارس اصفهان فردا تعطیل شد

🔴 #فوری آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش در روز سه شنبه/ تصمیم گیری کارگروه اضطرار آلودگی هوا بر مبنای مستندات و اجماع دیدگاه‌های کارشناسی

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به استمرار سکون هوا، پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها و صدور هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی، کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مطابق با روزهای گذشته تشکیل شد.

🔹وی ادامه داد: طبق مصوبه این کارگروه، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

🔹 شاخص های آلودگی هوا | ساعت 15:00

🔴 اهواز : 183
🔴 اصفهان : 177
🔴 تهران : 153
🔴 کرج : 126

🔴 احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان اصفهان برای فردا سه شنبه ۲۸ آذر / جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان تسکیل خواهد شد

🔹با توجه به افزایش غلظت آلایندههای هوای اصفهان و شهرستانهای اطراف جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدد امروز برگزار خواهد شد و در مورد اعمال محدودیت ها تصمیم گیری خواهد شد که به محض دریافت از طریق سایت خبری ایران چطوراطلاع رسانی خواهد شد.

هم اکنون (دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۷۹ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

🔴 هشدار فوری سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد افزایش غلظت آلاینده ها در برخی از نقاط استان از امروز دوشنبه ۲۷ آذر تا اواخر وقت فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه

با توجه به هشدارهای هواشناسی و افزایش شدت آلاینده ها در کلان شهرهایی همچون تهران و اصفهان و همچنین عقب نشینی کمیته اضطرار آلودگی هوا در مقاومت در برابر تعطیل اعلام نکردن مدارس و غیر حضوری بودن مدارس با تعطیلی در تمام مقاطع تحصیلی در اصفهان بجز دانشگاه ها برای روز دوشنبه مواجه شدیم .

افزایش غلظت آلاینده ها برای روز سه شنبه به احتمال بسیار زیاد حتی دانشگاه های اصفهان را نیز به تعطیلی خواهد کشاند .

به احتمال بالا با توجه به شرایط پیش رو تمامی مقاطع تحصیلی اصفهان و همچنین دانشگاه ها نیز برای روز سه شنبه 28 آذر غیرحضوری خواهند بود اما در این زمینه باید منتظر تصمیم نهایی کمیته اضطرار و مدیر کل بحران استان جناب شیشه فروش بمانیم که تا پایان وقت اداری امروز جلسه تشکیل و خبر تعطیلی اعلام خواهد شد .

پس با ما بمانید و همواره نظرات خود را برای ما بنویسید تا اولین نفری باشید که از اخبار تعطیلی مدارس مطلع می شوید .

 

حرف مردم

🔹درود بر شما، این بلا تکلیفی و نبودن شجاعت تصمیم گیری در کارگروه اضطرار ضررهای جبران ناپذیر برای مردم و دانش آموزان مظلوم به دنبال دارد. برخی فرزندانشان را به شهرهای مجاور برده بودند تا از هوای سالم تر تنفس کنند و امشب با سرعت و عجله برگشتند و بلافاصله تعطیلی اعلام شد. شاخص آلودگی هوا قابل پیش بینی است ولی گرفتار کارگروهی بی تدبیر و ملاحظه کار شده ایم که شاید ضررهای جبران ناپذیر به سلامتی و جان و مال مردم بزنند. به مدیران محترمی که جسارت اخذ تصمیمات قاطع و به موقع ندارند توصیه می کنم استعفا داده و بیش از این شماتت مردم را نصیب خود نکنند. لطفا منتشر کنید. با احترام

اشتراک در
اطلاع از

193 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!