ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳

تعطیل 2

📢اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی 

🔻اطلاعیه شماره یک اهر  

🔹 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه  ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و متوسطه اول مدارس شهری و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح غیرحضوری می باشد. 

🔸 گفتنی است مدارس استثنائی این منطقه در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

🔹 نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و راهبری ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس این منطقه خواهد بود.

🔻اطلاعیه شماره دو اسکو  

🔹 با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در تعدادی از  روستاهای منطقه #اسکو  فعالیت آموزشی مدارس دهستان گنبرف ( روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف ) و دهستان سهند ( روستاهای اسفنجان، اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان ) در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

🔴مدارس تبریز فردا حضوری است 

🔹 طبق پیگیری های ما از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا دوشنبه (۲۷ آذر)، تمامی مدارس استان دایر بوده و فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس طبق برنامه به شکل «حضوری» پیگیری خواهد شد.

متأسفانه، هوای تبریز در حال حاضر با شاخص آلودگی ۱۱۱ به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. این موضوع نشان‌دهنده افزایش آلاینده‌ها در هوا است که برای افراد حساس ممکن است منجر به مشکلات سلامتی شود. در نتیجه، جلسه کمیته اضطرار در تبریز امروز برگزار می‌شود به منظور بررسی این وضعیت نگران‌کننده و اتخاذ تدابیر لازم جهت مدیریت و کنترل شرایط هوایی و حفظ سلامت عمومی.

احتمال تعطیلی مدارس تبریز برای روز دوشنبه بسیار بالاست اما تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز منتشر نشده است . با ما همراه باشید .

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!