ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳

تعطیل 2

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس در اصفهان و چند شهرستان دیگر فردا سه شنبه ۲۳ آبان

🔻 با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

🔻به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

🔻 شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

 

نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا و مدیریت بحران تعطیلی مدارس استان اصفهان برای روز سه شنبه تا دقایقی دیگر …

دقایقی قبل؛ ایمنا از احتمال تعطیلی مدارس اصفهان تا چهارشنبه خبر داد

 

جلسه ستاد مدیریت بحران اصفهان شروع شد .

فوری جلسه اضطراری کارگروه هماهنگی آلودگی هوای اصفهان عصر امروز تشکیل می شود

احتمال تعطیلی اصفهان و اهواز 90%

احتمال تعطیلی تهران 70%

اطلاعیه مهم اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص آموزش مجازی به دلیل آلودگی هوا

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
🔹به اطلاع می رساند با توجه به تداوم آلودگی هوا و تعطیلی مدارس و تاکید بر عدم تعطیلی امر آموزش، لازم است مدیران محترم مدارس ترتیبی اتخاذ نمایند آموزش دانش آموزان از طریق بستر شاد و در صورت عدم تشکیل کلاس در شاد،به صورت موقت از طریق پلتفرم های ایرانی استفاده نمایند لیکن پیگیری لازم برای رفع موانع تشکیل کلاس در بستر شاد صورت گیرد.

هوای اصفهان در وضعیت قرمز است/ در خانه بمانید

🔹شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه سنجش در ساعت منتهی به هشت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه با میانگین ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

 

با توجه به شرایط فعلی آب و هوایی اصفهان احتمال تعطیلی برای روز سه شنبه نیز بسیار بالا خواهد بود . اما تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان برای روز سه شنبه 23 آبان اعلام نگردیده است .

به گزارش خبرنگار ایران چطور و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً امروز سه شنبه نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه کلیه مصوبات قبلی این کارگروه با دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد، تصریح کرد:کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به صورت مستمر اصفهان فعال است و با جمع بندی گزارش های زیست محیطی، پیش بینی های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد نمود.

با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!