ایا هانی کرده مرده | ایا هانی کرده زنده است

photo 2024 01 09 18 14 49 1

چهاردهمین پرونده جان سخت

هانی کُرده چطور از یک سوء قصد دیگر جان سالم به در برد؟

🔹سرهنگ راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند. 

🔹در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند، با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح یک [ هانی کرده] با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مجروح شد.» نه یک بار، نه دوبار، نه سه بار که ١٣ بار به‌خاطر درگیری زخمی می‌شود و به زندان می‌افتد اما از همه این زخم‌ها جان سالم به‌در می‌برد.

🔹آخرین مورد آن همین ظهر دیروز این اتفاق افتاد که با سر و صورت خونین در بیمارستان هفتم تیر بستری شد و بعد از چند شایعه، خبر مرگ او باز هم تکذیب شد؛ هانی خمانه‌دار، معروف به هانی کرده این بار هم باز از مرگ قسر در رفت./هفت صبح

موضوعی که اخیراً در مراسم خاکسپاری حامد خداداد در بهشت زهرا رخ داد، ادعاهایی درباره درگیری بین هانی کرده و موسی ملکی را مطرح کرده است که این اتفاقات باعث تحقیقات و شایعات فراوان در مورد وضعیت این دو فرد شده است.

بر اساس گفته‌ها، در جریان مراسم خاکسپاری حامد خداداد، موسی ملکی و هانی کرده به دلیل اختلافاتی به درگیری پرداخته‌اند. ادعا می‌شود که موسی ملکی با تفنگ به هانی کرده شلیک کرده و سپس با چاقو به او حمله کرده است. در نتیجه این درگیری، هانی کرده با زخم‌های جدی به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است. اما در مورد وضعیت دقیق و خبر مرگ یا زنده بودن هانی کرده، هیچ تایید یا تکذیب رسمی ارائه نشده است.

این اتفاقات باعث ایجاد شایعات و ابهامات بسیاری شده است و برای دست‌یابی به اطلاعات دقیق‌تر و رسمی‌تر، بهتر است به منابع رسمی و اطلاعاتی معتبر اعتماد کرد تا از شایعات مخرب جلوگیری شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!