قاتل هانی کرده کیست | موسی ملکی لات ایران

download

«هانی کرده»راهی زندان شد

پلیس تهران:

▫️بعدازظهر امروز بعد از ترخیص هانی کرده از بیمارستان، او برای پیگیری پرونده تحویل پلیس اطلاعات شد و با دستور قضایی تحویل زندان تهران بزرگ شد.

▫️چندی پیش درپی قرار دعوایی که دو گروه از اراذل در بهشت زهرا گذاشته بودند یکی از اراذل معروف به نام هانی کرده با اصابت گلوله و ۴ ضربه قمه زخمی و به بیمارستان منتقل شد. پلیس عاملان این درگیری را دستگیر کرده است.

چهاردهمین پرونده جان سخت

هانی کُرده چطور از یک سوء قصد دیگر جان سالم به در برد؟

🔹سرهنگ راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

🔹در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند، با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح یک [ هانی کرده] با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مجروح شد.» نه یک بار، نه دوبار، نه سه بار که ١٣ بار به‌خاطر درگیری زخمی می‌شود و به زندان می‌افتد اما از همه این زخم‌ها جان سالم به‌در می‌برد.

🔹آخرین مورد آن همین ظهر دیروز این اتفاق افتاد که با سر و صورت خونین در بیمارستان هفتم تیر بستری شد و بعد از چند شایعه، خبر مرگ او باز هم تکذیب شد؛ هانی خمانه‌دار، معروف به هانی کرده این بار هم باز از مرگ قسر در رفت./هفت صبح

بازداشت ۳ شرور حاضر در نزاع با «هانی کُرده»

رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ:
🔹روز گذشته در پی درگیری بین اوباش که منجر به زخمی شدن یکی و متواری شدن سه نفر دیگر شده بود، سحرگاه امروز هر سه نفر در مخفیگاه‌های خود بازداشت شدند.
🔹افراد در جریان بازجویی‌ها به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.
🔹جزئیات بیشتر در خصوص انگیزه این افراد نیز به زودی اعلام می‌شود.

آقای موسی ملکی، که با نام‌های “امپراطور ایران”، “سالار منطقه بیسم” و “اعجوبه کاردزنی” شناخته می‌شود، توسط نیروهای امنیتی چند سال پیش دستگیر شد و در حال حاضر در بند به سر می‌برد. او ۳۴ ساله است و دارای پرونده‌های جنایی سنگینی می‌باشد.

در سال ۱۳۹۵، تصاویر جدیدی از موسی ملکی در کتیبه‌های قبلی ارسال شد که درخواست کمیته فیلترینگ باعث حذف آن‌ها شد. او از طرفداران خود شنیده می‌شود که اظهاراتی درباره روح‌الله خمینی دارد و در حال حاضر وضعیت فیزیکی‌اش نیز بسیار ضعیف است به دلیل شکنجه‌های سختی که به وی وارد شده است.

نزدیکان او از وضعیت نامساعد او خبر داده‌اند و اظهار داشته‌اند که ساواک‌های برخی از نیروهای امنیتی، وضعیت جسمی او را به شدت آسیب داده و بیشتر به یک پوست و استخوان مانند نخ و سوزن تبدیل کرده‌اند.

از نزدیکان و دوستانش شنیده شده که موسی ملکی در مصاحبه‌هایی اظهار نموده که او توهینی به نوه پیامبر اسلام، حضرت زهرا (س) نکرده و این موضوع به آبروی او مربوط می‌شود. او درخواست کرده که در صورتی که به جایی پایین برنامه اشرافی نیکوکاران برسد، پیامی به امام زمان (عج) برسانند و درخواست کنند تا در روز قیامت در حق او شفاعت کند.

 

photo 2024 01 09 18 14 49

تصویری از «هانی کرده» در اورژانس بیمارستان هفت تیر

گفته میشه موسی ملکی دو تیر بهش شلیک کرده و بعدش رفته با چاقو گلوش رو زده !

میگن وقتی تیرو خورده علاوه بر موسی ملکی هفت هشت نفر دیگه هم ریختن رو سرش و از فرصت استفاده کردن و کارد کاردیش کردن

اینم آخرین وضعیت هانی‌کرده

داره مصنوعی نفس میکشه

این دعوا تو مراسم ختم حامد خداداد تو بهشت زهرا بوده و موسی ملکی دو تیر به هانی کرده میزنه و بعدش با کارد گردن هانی کرده رو جر میده،بعدش هانی کرده رو میبرن

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!