ایا فردا شنبه اصفهان تعطیل است مدارس و ادارات | علت تعطیلی اصفهان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تعطیل

♦️آخرین وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها اصفهان برای روز شنبه ۱۸ فروردین

🔹همزمان با اعلام تشییع پیکر مطهر شهید زاهدی در روز شنبه ۱۸ فروردین  برخی از دانشگاه‌ها کلاس‌های نوبت صبح خود را تعطیل اعلام کردند. 

🔹دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، دانشگاه هنر، دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه‌هایی هستند که به منظور شرکت دانشجویان در مراسم تشییع شهید زاهدی کلاس‌های نوبت صبح خود را تعطیل کرده‌اند. 

🔴 فوری/ حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع سردار شهید زاهدی بلامانع است

🔻اطلاعیه آموزش و پرورش اصفهان درخصوص مراسم تشییع سردار زاهدی 

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: 

🔸نظر به درخواست‌های مکرر دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان گرانقدر برای بهره مندی از حضور در مراسم تشییع سردار سرافزار اسلام، شهید محمدرضا زاهدی، به اطلاع می‌رساند حضور دانش آموزان در نواحی آموزش و پرورش در مراسم تشییع فردا طبق ضوابط به همراه خانواده‌ها بلامانع خواهد بود. در این خصوص تأکیدات و دستورات لازم مبنی بر همکاری مدیران مدارس یاد شده صادر شده است.

🔸همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیران آموزش و پرورش سایر نواحی و مناطق آموزش و پرورش اصفهان، دانش‌آموزان این نواحی نیز می‌توانند در مراسم معنوی تشییع سردار رشید اسلام شرکت نمایند.

🔸همکاران گرانقدری نیز که قصد حضور در مراسم تشییع سردار شهید زاهدی را دارند می‌توانند با هماهنگی مدیر مدرسه خود در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.

🔺آخرین اخبار از وضعیت مدارس اصفهان برای فردا

🔺طبق پیگیری‌های انجام شده از مسئولان استان، برخی از مدارس اصفهان که در محدوده یا مسیرهای مراسم تشییع قرار دارند، فردا تعطیل خواهند بود که از طریق مدارس به دانش‌آموزان اعلام می‌شود.

⭕اطلاعیه جدید آموزش و پرورش اصفهان/مجاز شدن غیبت با ارائه عکس حضور در مراسم

🔹با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سرلشگر محمدرضا زاهدی و بنا به درخواست برای شرکت در این مراسم، به اطلاع می رسد دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی می توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

🔹دانش آموزانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند با ارائه عکس حضور خود در مراسم به مدرسه، غیبتشان مجاز خواهد بود.

کلاس‌های دانشگاه هنر صبح روز شنبه برگزار نمی‌شود 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان:

🔹به منظور امکان حضور اساتید و دانشجویان در مراسم تشییع پیکر مطهر آن شهید گرانقدر، کلاس‌های درسی دانشگاه هنر اصفهان از ساعت  ۸ الی ۱۲ روز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، تشکیل نخواهد شد و زمان کلاسهای جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔴 آخرین خبر از تعطیلی مدارس اصفهان:

🔹مدارسی که در مسیرهای تشییع قرار دارند، بدلیل محدودیت های ترافیکی، با اعلام مدیریت می توانند فردا را تعطیل اعلام کنند! 

اما هنوز تصمیم تعطیلی کلی مدارس گرفته نشده است‌.

تعطیلی کلاسهای دانشگاه اصفهان

🔹کلاس های دانشگاه اصفهان از ساعت 8 تا 12 صبح و همچنین برگزاري كلاس هاي بعدازظهر روز شنبه 18 فروردین 1403 به دلیل عزای عمومی و بزرگداشت مقام شهید زاهدی برگزار نخواهند شد .

دانشگاه اصفهان کلاس‌های صبح روز شنبه را تعطیل کرد

در اطلاعیه معاون آموزشی دانشگاه اصفهان آمده است:
🔹 با آرزوي توفيق و قبولي طاعات و عبادات، ضمن عرض تبريك و تسليت به مناسبت شهادت جانگداز سرداران رشيد و فداكار اسلام در حملۀ تروريستيِ رژيم مجعول اسرائيل به ساختمان كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در دمشق، حسب دعوت رياست محترم دانشگاه از همۀ خواهران و برادران عضو خانوادۀ بزرگ دانشگاه اصفهان اعم از مديران، اعضای هيأت علمي، كاركنان و دانشجويان ،براي شركت پرشور در مراسم تشيع پيكر پاک شهيدان اين حادثه به اطلاع می‌رساند كلاس‌های درس صبح روز شنبه ۱۸ فروردین از ساعت ۸ الی۱۲ تشكيل نمی‌گردد.

🔹به اطلاع می‌رساند فعاليت‌های آموزشی دانشگاه در بعد از ظهر همان روز داير مي‌باشد.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان روز شنبه اعلام نشده است.

تعطیلی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌دلیل اعلام عزای عمومی

ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان:
🔻 به‌دنبال سانحه دلخراش و تروریستی سفارتخانه ایران در دمشق توسط رژیم اشغالگر صهیونیست و شهادت جمعی از سرداران رشید ایران و اسلام، به‌ویژه شهید سردار زاهدی و به دنبال اعلام عزای عمومی در اصفهان، ابرسازه‌های تفریحی، تله کابین و بولینگ صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها روز شنبه هجدهم فروردین سال جاری تعطیل خواهد بود.

۱۸ فروردین در اصفهان عزای عمومی اعلام شد / احتمال تعطیلی دانشگاه ها

فرمانده سپاه اصفهان:
🔹️از سوی استاندار اصفهان صبح شنبه ‌در استان اعلام عزای عمومی اعلام شد.

فوری : احتمال تعطیلی کلی مدارس و ادارات اصفهان برای شنبه!!!

🔹اگر استان یا شهر اصفهان شنبه تعطیل شد، مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی صبح شنبه انجام می‌شود، اما اگر تعطیل نشد، مراسم تشییع بعدازظهر شنبه برگزار خواهد شد.

احتمال تعطیلی شهر اصفهان افزایش یافت / پیکر مطهر شهید زاهدی صبح شنبه در اصفهان تشییع می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان:
🔹زمان آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی از ساعت ۸:۳۰ صبح هجدهم فروردین ماه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی سراسری روز شنبه 18 فروردین در اصفهان صادر نشده است اما احتمال تعطیلی بسیار زیاد پیش بینی شده است ، در صورت اعلام خبر رسمی از تعطیلی روز شنبه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت .

همراه ما باشید .

اعلام محدودیت های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه دمشق در اصفهان روز شنبه هجدهم فروردین ماه

⬛️رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان علی اصغر زارع :

☑️ضمن عرض آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان گرامی وتسلیت شهادت حادثه دمشق بویژه سردار زاهدی ، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهید و در راستای خدمت به تشییع کنندگان عزیز اقدام به محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی به شرح ذیل می نماید :

👈از ساعت ۱ بامداد شنبه توقف هرنوع وسایل نقلیه در محدوده های منتهی به چها راه نور باران، میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار ،‌ طول خیابان امام سجاد علیه السلام(مسیر رفت و برگشت) بسمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.
🔻همچنین از ساعت ۶ صبح تردد هرنوع وسایل نقلیه درمسیرهای ذیل ممنوع می باشد.
▪️خیابان های منتهی به میدان احمد آباد، تقاطعهای ولی عصر -صغیر، تقاطع توانا – خیابان احمد آباد ، تقاطع آتشنشان – پروین ،تقاطع آل خجند- سروش بسمت میدان احمد آباد.
▪️کلیه مسیر های اصلی و فرعی منتهی به خیابان خیابان بزرگمهر ، چهار راه هشت بهشت و چهار راه نور باران .
▫️حاشیه ی شمالی میدان خواجو بسمت میدان‌بزرگمهر
▪️تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهار راه نور باران بسمت میدان‌بزرگمهر
▪️میدان بزرگمهر بسمت چهار راه آبشار .
▪️جنوب پل خواجو بسمت میدان فیض و چهار راه آبشار.
▪️پل غدیر در خیابان آبشار سوم بسمت چهار راه آبشار.
▫️میدان فیض بسمت چهار راه آپادانا.
▪️چهار راه آپادانا بسمت میدان لاوی
▫️تقاطع آیت الله رحیم ارباب بسمت تقاطع سپهسالار و کلیه ی مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع).
▪️چهار راه فرایبورگ و میدان بسیج بسمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس
▪️میدان شهید لاوی بسمت گلستان شهدا.
▪️خروجی بزرگراه شهید همت بسمت میدان شهید لاوی.

👈لازم به ذکر است با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ ها و در نظر گرفتن اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده های مذکور خودداری نموده ودرخواست می شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای ماموریت یاری وازمسیرهای جایگزین استفاده نمایند.
🔸محل پارک اتوبوسهای ایاب و ذهاب طول خیابان های لاهور ،حمزه اصفهانی ،آزادگان ، فرایبورگ ،کنار گذرهای خیابان شهید لاوی، سلمان فارسی،آبشار دوم و سوم در نظر گرفته شده.

اشتراک در
اطلاع از

32 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!