فروش اقساطی خودرو کارکرده بدون پیش پرداخت ۱۴۰۳

فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه

 

اقدامات جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه واردات خودروهای کارکرده، فروش اقساطی خودرو و ارائه ۹ محصول جدید

وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار خودرو و ارتقاء وضعیت صنعت خودروسازی در کشور، تصمیماتی را اتخاذ نموده است که شامل واردات خودروهای کارکرده، فروش اقساطی خودرو و ارائه ۹ محصول جدید می‌شود.

در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که در پی ایجاد تعادل در بازار خودرو، از اواخر سال به اجرای طرح فروش اقساطی خودرو پرداخته خواهد شد. این طرح جهت تسهیل در دسترسی مردم به خودروهای جدید و افزایش اقتصاد کشور طراحی شده است.

علاوه بر این، برای تنوع بخشیدن به بازار و جذب مشتریان جدید، وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر دارد ۹ محصول جدید در زمینه خودروسازی به بازار عرضه کند. این اقدام منجر به تنوع محصولات و رقابت بیشتر در بازار خواهد شد.

همچنین، از آنجایی که واردات خودروهای کارکرده تأثیراتی بر بازار دارد، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز نقشی در تنظیم و کنترل واردات این خودروها ایفا خواهد کرد. این اقدام به منظور مدیریت بهینه منابع و جلوگیری از تأثیرات منفی بر بازار داخلی انجام می‌شود.

با توجه به این تغییرات و اقدامات، انتظار می‌رود بازار خودرو در کشور به تعادلی مطلوب دست یابد و مردم بتوانند با گزینه‌های متنوع و مقرون به صرفه‌تری به خرید خودرو بپردازند.

 

یک کلاهبرداری دیگر؛ این بار با عنوان فروش اقساطی خودرو

🔹 پلیس: فروش لیزینگی خودرو تنها با مجوز بانک مرکزی قانونی است.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!