ایا در بهمن ماه ایران خودرو ثبت نام دارد ۱۴۰۳

ایران خودرو

 

فروش فوری سایپا ویژه دهه فجر ۱۴۰۲

🔹طرح فروش فوق العاده و پیش‌فروش خودروهای سایپا، ویژه دهه فجر ۱۴۰۲ (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) از ساعت ۱۰ روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه با عرضه سه محصول از خانواده اطلس و کوییک آغاز می‌شود.

 

به گزارش تجارت نیوز، شرکت خودروسازی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده ۴ محصول خود را از روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ آغاز کرد. ایران خودرو پیش‌تر به …

قیمت محصولات ایران خودرو 3 بهمن 1402 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1402/11/3

قیمت محصولات ایران خودرو شنبه یک بهمن ۱۴۰۲

قیمت خودرو امروز دوم بهمن ۱۴۰۲/ بازار مجددا ملتهب شد

‫فردا نیوز‬‎
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 1 بهمن | نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد + لینک برندگان ایران خودرو با کدملی

شرط جدید ایران خودرو برای شرکت در قرعه کشی بهمن 1402؛ دست دلالان ماشین کوتاه می شود؟
1 day ago

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۲) + فهرست

ثبت نام ایران خودرو 1402: فروش فوق‌العاده + زمان تحویل (آذرماه)

شرط جدید ایران خودرو برای شرکت در قرعه کشی بهمن ۱۴۰۲

مدیرعملیات فروش ایران خودرو درباره شرط جدید این شرکت برای قرعه کشی بهمن ماه گفت: تلاش می کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام های بعدی تنها …

ثبت نام ایران خودرو 1402 – خودرو بانک
آخرین شرایط فروش ایران خودرو، فروش نقدی ایران خودرو به همراه شرایط اقساطی ایران خودرو. زمان تحویل فوری ایران خودرو.
‎ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﺯ… · ‎ﺳﻮﻣﻴﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ…

بهمن موتور

قرعه كشي

قيمت كارخانه

آسأمی برندگان

دنآ پلآس

اقساطی

سایپا

رآنا پلاس

برندگآن قرعه

كشي ايران

ََپژو پارس

هايما s7

سمند

ثبت‌نام ایران‌خودرو ۱۴۰۲: قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو …

اعلامیه‌های مرتبط با ثبت‌نام ایران خودرو در طرح‌های فروش مختلف: فهرست مطالب. قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – بهمن ۱۴۰۲ …
ثبت نام ایران خودرو به چه صورت است؟
قرعه کشی ایران خودرو چه زمان‌هایی برگزار می‌شود؟

جزئیات ثبت نامی‌ها و خودروها/ قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو در …

به گزارش ساناپرس، نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 1 بهمن 1402 بر روی سایت ایران خودرو به نشانی

ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش، فروش فوق العاده) ۳ بهمن

بر اساس اعلام معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو، تارا اتوماتیک تیپ V4 در بهمن ۱۴۰۲ به بازار عرضه خواهد شد.

فراخوان واریز وجه و ثبت نام بستیون T77

✅متقاضیان می توانند از ساعت 10 روز شنبه مورخ 14 بهمن ماه لغایت روز پنجشنبه 26 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تجمع متقاضیان تارا در مقابل نهاد ریاست جمهوری

🔹متقاضیان یکپارچه تارا امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن مقابل نهاد ریاست جمهوری به دلیل عدم ارسال فراخوان خودروی ثبت نامی دست به تجمع زدند.

🔹با پیگیری های انجام شده توسط این متقاضیان ؛ کارشناسان و مدیران شرکت ایران‌خودرو با بد رفتاری شدید ، لحنی تند و عصبانیت به مشتریان میگویند شما هیچ حقی ندارید و باید یکی از ۲ خودروی ( تارا نسخه معرفی شده جدید و سورن جدید با موتور xu7p)  را به اختیار خود انتخاب کنید در غیر اینصورت نوبت شما خواهد سوخت.

🔹علی آبادی وزیر صمت ، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز با پشتیبانی و حمایت از خودروساز طی مصاحبه های مختلف اعلام کردند : فقط به کسانی که قرارداد با خودروساز دارند خودروی ثبت نامی را تحویل خواهیم داد و به مابقی متقاضیانی که هنوز قرارداد منعقد نکردند مجبور به انتخاب خودروی جدید ( ۸ محصول جدید ) هستند و هیچ حقی جز این انتخاب ندارند.

🔹بااینکه خودروی تارا استاندارد های ۸۵ گانه رو از قبل پاس کرده است ، نزدیک به ۴ ماه از بلاتکلیفی این متقاضیان میگذرد و نهاد های نظارتی در مقابل این ظلم آشکار سکوت کرده اند

ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد طی روزهای آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت:
🔹تاکنون ۳۱ هزار خودرو ثبت سفارش شده که همین لحظه نیز خودرو بر روی کشتی است.
🔹آیین نامه آماده شده و طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.
🔹بنده پاسخگوی وعده قبلی‌ها نیستم.
🔹واردات خودرو هر روز انجام می‌شود.

تحویل ۱۶ هزار پژو پارس تا پایان سال

با پیگیری تعزیرات حکومتی تمامی محصولات ثبت نامی ایران خودرو به استثنا پژو پارس بدون اجبار در جایگزینی خودرو تا پایان سال فراخوان‌ می شوند.

احمد اصانلو در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو، گفت: ۱۳ هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن خودروهای پژو پارس، ۲۰۷، دنا و تارا ارسال شده که ۶ هزار و ۳۹۰ پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی پیرامون نحوه تحویل دیگر محصولات این شرکت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به صحبت مسئولان ایران خودرو که ثبت نام های انجام شده مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت نام اهمیتی ندارد و ثبت نام های سامانه یکپارچه تعهد به مردم تلقی می شود و باید اجرا شود.

مدیرعامل ایران خودرو نیز پیرامون شکایت های مردمی، گفت: استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده و در این مدت براساس ظرفیت تولید، ۱۲ هزار خودرو پژو پارس تولید و تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیمردان عظیمی با بیان اینکه چهار هزار خودرو پژو پارس اکنون در مرحله واگذاری به مشتریان است، افزود: در مجموع تا پایان سال ۱۶ هزار خودرو پژو پارس به مشتریان تحویل داده می شود.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه ثبت نام های پژو پارس مربوط به زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ را منوط به مجوز استاندارد دانست و وعده داد تمام تلاش خود را برای اجرای تعهدات انجام می دهد.

در این جلسه با توجه به توضیحات مدیران ایران خودرو مقرر گردید تمامی ثبت نام شوندگان خودرو پژو پارس پاییز فراخوان و تا یک ماه آینده خودرویشان را تحویل بگیرند. در صورت مجوز استاندارد پژو پارس فراخوان های زمستان تا تابستان ۱۴۰۳ نیز تحویل داده خواهد شد و به دنبال جایگزینی با خودرو دیگر نیستیم.

همچنین مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اجباری نبودن تغییر کلاس خودروهای ثبت نامی ۲۰۷، تارا و دنا، گفت: تمامی ثبت نام کنندگان این خودروها تا پیش از عید فراخوان می‌شود.

ثبت ‌نام قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی است؟
شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در بهمن 1402

شرایط فروش اقساطی محصولات چری با مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی های مجاز این شرکت اعلام شد همچنین در میان خودرو‌های عرضه شده نظیر پژو پارس، سورن و …

ثبت نام ایران خودرو؛ فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش

فروش فوق العاده آریسان دوگانه سوز ایران خودرو 3 آذر 1402 … قرعه کشی ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، گروه خودروسازی بهمن، کرمان خودرو، …

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!