سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی | ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale iranecar com

photo 2024 01 03 11 56 14

با توجه به اطلاعیه اعلام شده توسط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، از فردا آغاز مرحله فروش ۱۲ مدل خودرو وارداتی به افرادی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و در نوبت دریافت خودرو هستند، اعلام شده است. این مدل‌های خودروهای وارداتی در هفته جاری به متقاضیان عرضه می‌شود که قبلاً در سامانه مذکور ثبت نام کرده‌اند و در نوبت دریافت خودرو واقع شده‌اند. این اقدام جزئی از روند فروش خودروهای وارداتی توسط این سامانه می‌باشد، که با هدف تسهیل و فراهم آوردن شرایط مناسب برای افراد متقاضی خودروهای وارداتی صورت می‌گیرد.

photo 2024 01 03 11 57 06

عرضه ١٢ خودروی وارداتی از چهارشنبه

🔹سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با عرضه‌ی ١٢ محصول برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه سال گذشته) از چهارشنبه هفته جاری به مدت سه روز بازگشایی خواهد شد.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام کرد:
🔻آن دسته از متقاضیان که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اولویت آنها مشخص شده، جهت انتخاب خودروها از روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۵ دی ماه به این سامانه مراجعه کنند./ایرنا

 

photo 2024 01 03 11 58 18

لیست وارداتی ها با چهار خودروی جذاب به‌روز شد

🔹امروز سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با اضافه شدن چهار خودروی جذاب از ژاپن، کره و چین به‌روز شد.

🔹 در جدیدترین آپدیت سایت سامانه وارداتی ها، اطلاعات و کاتالوگ کیا K5، سوزوکی بالنو (Baleno)، جی ای سی امکو (Emkoo) و جی ای سی امپو (Empow) به لیست خودروهای موجود اضافه شدند و در روزهای آینده متقاضیان می توانند نسبت به قرار دادن آن ها در اولویت بندی خود اقدام کنند.

مقایسه قیمت خودروهای وارداتی‌ در ایران و افغانستان

▫️قیمت نهایی خودروهای وارداتی مدل 2022 و مدل 2023 در سامانه یکپارچه فروش چندان به دل متقاضیان نمی نشیند. این در حالیست که قیمت همین خودروها در بازار خودروی افغانستان به میزانی است که مصرف کننده ایرانی آرزویش را دارد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!