آخرین اخبار پرداخت پول گندمکاران ۱۴۰۳

گندم

نماینده مجلس: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید نرخ تورم مایحتاج ضروری را تک رقمی کنیم

🔸 حسینعلی حاجی‌دلیگانی‌: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید تلاش کنیم تا نرخ تورم ۲۵ قلم کالای اساسی و مایحتاج ضروری مردم را تک رقمی و تثبیت کنیم که اغلب این ۲۵ قلم کالا مربوط به معیشت مردم و مواردی مانند مرغ و گندم است.

واکنش استاندار گلستان به آمار مفقودی‌های گندم

🔻استاندار گلستان: در خصوص انتشار اخبار مربوط به آرد و نان اشتباه آماری صورت گرفته بود و در حال حاضر تنها ۱۹۰ تن کسری گندم مربوط به یکی از کارخانه‌های استان وجود دارد که در حال رسیدگی است و از اقدامات قضایی، انتظامی، امنیتی استان در مسیر برخورد و مقابله با ستاد قدردانی می‌شود.

  • 53 هزار تن گندم در گلستان گم شد!

    🔹دادستان مرکز استان گلستان: اداره غله به یکی از این 2 کارخانه، 3 هزار و 200 تُن و دیگری 50 هزار تُن گندم را به امانت، برای نگهداری سپرده بود اما از گندم‌های امانتی در این کارخانه‌ها، اثری نیست.

    🔹برای صاحبان این 2 کارخانه و تعدادی از کارکنان آنها و همچنین تعدادی از کارمندان اداره غله و خدمات بازرگانی استان در دادسرای گرگان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، تحصیل مال از طریق نامشروع و سهل‌انگاری منجر به تضییع بیت‌المال، پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

خرید گندم از مرز ۵.۵ میلیون تن گذشت

  • معاون وزیر جهادکشاورزی:
    🔻در سال ۱۴۰۰، چهار و نیم میلیون تن خرید گندم داشتیم و با وجود اینکه خشکسالی ادامه پیدا کرد، سال گذشته خرید گندم از ۷.۵ میلیون تن گذشت.
    🔻امسال نیز باوجود خشکسالی ولی امروز خرید گندم از ۵.۵ میلیون تن گذشت و امیدواریم به ۹ میلیون تن برسد.
    🔻متاسفانه در کشور ما به دلایل زیادی زمین را استثمار می‌کنیم و با دادن کودهای ازوته هرچه زمین در اختیار دارد را تخلیه می‌کنیم و در آینده‌ای نه چندان دور زمین کویری را تحویل آیندگان خواهیم داد.
  • خرید ۳۲ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان بوئین زهرا

    🔹علی همت زاده مدیر جهاد کشاورزی بوئین زهرا: کشاورزان این شهرستان گندم تولیدی خود را به مراکز خرید مجاز تحویل می دهند و تاکنون ۳ هزار و ۱۱۶ محموله گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

    🔹پیش بینی می شود بیش از ۳۵ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!