ایا فردا ادارات اصفهان تعطیل است سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳

تعطیل

🔴 مدارس اصفهان فردا تعطیل شد

🔴تمامی مدارس شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان، فردا غیرحضوری است

🔹با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

🔴 احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان اصفهان برای فردا سه شنبه ۲۸ آذر / جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان تسکیل خواهد شد

🔹با توجه به افزایش غلظت آلایندههای هوای اصفهان و شهرستانهای اطراف جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدد امروز برگزار خواهد شد و در مورد اعمال محدودیت ها تصمیم گیری خواهد شد که به محض دریافت از طریق سایت خبری ایران چطور در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

با ورود به روز دوشنبه، شاخص آلودگی هوای استان اصفهان به وضعیت ناسالم و بحرانی رسیده است، که ممکن است به تعطیلی و دورکاری ادارات و مؤسسات این استان منجر شود. با توجه به افزایش نگران‌کننده غلظت آلاینده‌ها در هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال تعطیلی سراسری برای روز سه شنبه بسیار بالاست. در جلسه‌ای که ساعت ۱۴ امروز تشکیل می‌شود و توسط کمیته اضطرار منعقد خواهد شد، تصمیمات مربوط به تعطیلی و دورکاری ادارات بر مبنای شاخص‌های آلودگی هوا و وضعیت فعلی آن اتخاذ خواهد شد. در این گردهمایی، تصمیم‌گیران مسئول و نمایندگان از ادارات ذی‌ربط حاضر هستند تا مسائل اضطراری این وضعیت را مورد بررسی قرار دهند و تصمیماتی در جهت حفظ سلامت عمومی اتخاذ نمایند. تصمیمات نهایی از سوی این کمیته ممکن است به عنوان پاسخ به وضعیت خطرناک هوایی اعلام شود. به همین دلیل، اطلاع‌رسانی دقیق و منظم از سوی مقامات مربوطه امری ضروری است تا افراد بتوانند در صورت تعطیلی یا دورکاری به موقع برنامه‌ریزی لازم را برای روز سه شنبه انجام دهند و همچنین اقدامات لازم را جهت مراقبت از سلامت خود اتخاذ نمایند.

همراه ما باشید .

اشتراک در
اطلاع از

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!